Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Bästa lånet 150.000 och uppåt.

Absolut får du fråga det, jo jag har ett billån hos dem sen nått år tillbaka och efter olyckan så blev såklart dessa betalningar uteblivna och tillslut så spärrade dem kortet och kräver nu en betalning på 12.000 för att låsa upp det.
Jag förstår dem till fullo, skulle dem dalta med alla som har lite ont och inte kan betala in sina skulder så får dem inte in sina pengar.
Det jag dock inte tyckte om var bemötandet jag fick på det lokala kontoret när jag stapplade in på kryckor. Inget som helst medlidande utan bara ett kort "sälj bilen då" Jag försökte diskutera en plan med dem då jag alltid varit nöjd med banken innan men fick inget gensvar.
Tyvärr så bor jag i ett mindre samhälle i mellansverige och lokaltrafiken här är verkligen under all kritik. Hade jag bott kvar i den stad jag bodde i för snart 4 år hade jag utan tvekan gjort det men att sälja bilen idag och då behöva sitta och leta en ny bil som jag dessutom inte vet om jag kommer kunna använda i framtiden (har inte kört sen olyckan, gör så jävla ont att ens sitta i en bilstol för tillfället)

Låter lite tveksamt att spärra kortet pga obetalt lån..

Jag swishar vänner och släktingar som får ta ut pengar åt mig.
Är uppväxt på 80-talet så det är lite som en flashback när man sprang runt som 15 åring med några hundralappar i plånboken.
Dock inte lika roligt nu när man är 30+ och det mesta går genom kortet.
Ett litet tips på om du vill ha ett Mastercard , skaffa ett pfc kort .. bara logga in i appen och fyll i ta Max 1 min ! Sen kommer kortet hem med kod och allt ;)

Går det att ansöka om ett sådant lån online eller är det bokat besök hos bank/kreditgivare som gäller?

Om hen ska ta lånet själv och du inte stå med på papper alls går det fint på nätet.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp