• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Bättre släppa allt till KFM?

johanc84

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 857
Blev medlem
8 Juni 2019
Meddelanden
5 727
Mottagna reaktioner
2 610
Poäng
1 857
Jävla lyx!
Jag var i Kamala för 2-3 år sedan. Helvete vad nice det var där. Phuket. Men besökte PhiPhi mer.
Skulle nog vilja besöka Thailand igen.
Kommer du hem?
Min sambo är från Thailand så vi åker ner varje år både till Phuket och lopburi som ligger nära Bangkok :) måste hälsa på svärmor i Kata beach och hennes mormor o Morfar i lopburi :) denna gången är vi där 2 veckor bara ....för 4 år sedan hade jag föräldrar ledighet och vi var där 4 mån :)
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

johanc84

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 857
Blev medlem
8 Juni 2019
Meddelanden
5 727
Mottagna reaktioner
2 610
Poäng
1 857
Jävla lyx!
Jag var i Kamala för 2-3 år sedan. Helvete vad nice det var där. Phuket. Men besökte PhiPhi mer.
Skulle nog vilja besöka Thailand igen.
Kommer du hem?
Kamala är med riktigt skönt ställe faktiskt :)
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 125
Mottagna reaktioner
13 311
Poäng
8 917
Jag var i Kata & Karon. Sjukt jävla trevligt där faktiskt. Uppskattade det nästan lika mycket som Kamala.
Banga Road dock. Helvete jag har aldrig sett något liknande om vi säger så :D Först nu vet jag att en pingisboll kan användas till bra mycket annat än att spela pingis...
 

johanc84

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 857
Blev medlem
8 Juni 2019
Meddelanden
5 727
Mottagna reaktioner
2 610
Poäng
1 857
Jag var i Kata & Karon. Sjukt jävla trevligt där faktiskt. Uppskattade det nästan lika mycket som Kamala.
Banga Road dock. Helvete jag har aldrig sett något liknande om vi säger så :D Först nu vet jag att en pingisboll kan användas till bra mycket annat än att spela pingis...
Hahaha Bangla är aldrig fel ;) där var man innan man träffade sambon :) Kata har svärmor resturang i , mitt i smeten :) älskar Kata faktiskt !
 

Syrran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 517
Blev medlem
5 Juli 2017
Meddelanden
4 417
Mottagna reaktioner
2 181
Poäng
1 517
Å
Min sambo är från Thailand så vi åker ner varje år både till Phuket och lopburi som ligger nära Bangkok :) måste hälsa på svärmor i Kata beach och hennes mormor o Morfar i lopburi :) denna gången är vi där 2 veckor bara ....för 4 år sedan hade jag föräldrar ledighet och vi var där 4 mån :)
Åh har varit i Kata Beach Phuket underbart:) även I pattaya Rayong och några dagar i bankok:)
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp