Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Börja blogga om mitt beroende

Skulle behöva skriva av mig om mitt spelberoende som jag haft sen typ dagen jag fyllde 18. Alla skulder, lögner, oschyssta sätt att få pengar, självmordstankar, dubbelliv osv. Är säkert många här som känner igen sig i min historia. Kämpar nu stenhård för att bli av med mitt beroende och beta av alla skulder. Ska fundera en stund om jag ska blogga om det så länkar jag den här ifall någon är intresserad av att läsa. Är verkligen på botten nu men jag kämpar på. Hoppas att man en dag är skuldfri och mår bra.

Om du väljer att inte skriva på en blogg, skriv för dig själv och för egen skull ändå (har jag gjort och tycker det funkar bra).

Senast ändrad:
Jag tycker absolut att du skall pröva det. Kan vara vettigt att få ner sina tankar och sin historia på papper/skärmen. Tror samtidigt att det skulle kunna hjälpa andra.

Klyschigt men sant. Från botten finns bara en väg och det är uppåt. Stort lycka till!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp