Hej!
Behöver typ skriva av mig och behöver nog lite pepp också.. det är såhär att min sambo och jag har pratat om att baka in några blancolån i bolånet.
Bolån: 1 980 000:-
Värde på huset: 3 700 000
Inkomster tsm 940 000
Bra UC och 2 förfrågningar var.
Vi vill baka in ca 590k. Vi har räknat att det borde fungera..
Men grejen är att jag har ett till lån på 154k och 20k på kredit.som min sambo inte vet om, och skulle det komma fram tror jag han skulle lämna mig... Då jag ljugit så länge och inte berättade allt från början.... Vet att jag borde men det gick verkligen inte..
kan jag ringa banken och säga som det är? Eller är det kört måste jag berätta det för min sambo innan vi söker? Har typ ångest och Ja dom flesta vet känslan av paniken..
Behöver lite pepp och råd.
Behöver typ skriva av mig och behöver nog lite pepp också.. det är såhär att min sambo och jag har pratat om att baka in några blancolån i bolånet.
Bolån: 1 980 000:-
Värde på huset: 3 700 000
Inkomster tsm 940 000
Bra UC och 2 förfrågningar var.
Vi vill baka in ca 590k. Vi har räknat att det borde fungera..
Men grejen är att jag har ett till lån på 154k och 20k på kredit.som min sambo inte vet om, och skulle det komma fram tror jag han skulle lämna mig... Då jag ljugit så länge och inte berättade allt från början.... Vet att jag borde men det gick verkligen inte..
kan jag ringa banken och säga som det är? Eller är det kört måste jag berätta det för min sambo innan vi söker? Har typ ångest och Ja dom flesta vet känslan av paniken..Behöver lite pepp och råd.
Senast ändrad: