Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Balanzia, deras krav för lån
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Anam" data-source="post: 256506" data-attributes="member: 5364"><p>Hej på er. </p><p>Jag börjar känna att min situation är desperat, visst vi kommer framåt varje månad och har pengar över och vi överlever utan problem. Men jag känner bara hur jag vill komma bort från allt skit snart, känns som det kommer ta evigheter så jag valde att maila Balanzia mina förutsättningar. </p><p></p><p>Inkomst 2019- 193.900kr</p><p>Inkomst 2020- 390.900kr </p><p>Underskott: 51.700kr</p><p></p><p>Anmärkningar: </p><p>Missbrukat Bankkonto - 2019-12-05 </p><p>Missbrukad kredit - 2020-03-05</p><p>Missbrukad kredit - 2020-05-06 </p><p></p><p>Förfrågningar UC : 5 st, registrerade mellan 2020-06-23 till 2020-10-02. </p><p>UC Riskprocent idag : 25,9% </p><p></p><p>Fick svar av Balanzia idag om att det går bra att ha betalningsanmärkningar däremot tar dom inte emot typen misskött kredit. Samt att man får ha max UC risk på 20 %. </p><p>De skrev också att handläggarna inte kan lämna ett preliminärt besked om dom kan bevilja en ansökan eller inte man skrev att jag var varmt välkommen att ansöka. </p><p>Känns ju ganska onödigt om de själva skriver att de inte tar emot misskött kredit ( när jag skrivit att jag har 2 st) samt UC risk max 20% och jag har skrivit att jag har 25,9%.</p><p>Iallafall delar jag med mig till er som kanske haft tanken att söka och ev har lite högre UC risk alternativt betalningsanmärkningar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Anam, post: 256506, member: 5364"] Hej på er. Jag börjar känna att min situation är desperat, visst vi kommer framåt varje månad och har pengar över och vi överlever utan problem. Men jag känner bara hur jag vill komma bort från allt skit snart, känns som det kommer ta evigheter så jag valde att maila Balanzia mina förutsättningar. Inkomst 2019- 193.900kr Inkomst 2020- 390.900kr Underskott: 51.700kr Anmärkningar: Missbrukat Bankkonto - 2019-12-05 Missbrukad kredit - 2020-03-05 Missbrukad kredit - 2020-05-06 Förfrågningar UC : 5 st, registrerade mellan 2020-06-23 till 2020-10-02. UC Riskprocent idag : 25,9% Fick svar av Balanzia idag om att det går bra att ha betalningsanmärkningar däremot tar dom inte emot typen misskött kredit. Samt att man får ha max UC risk på 20 %. De skrev också att handläggarna inte kan lämna ett preliminärt besked om dom kan bevilja en ansökan eller inte man skrev att jag var varmt välkommen att ansöka. Känns ju ganska onödigt om de själva skriver att de inte tar emot misskött kredit ( när jag skrivit att jag har 2 st) samt UC risk max 20% och jag har skrivit att jag har 25,9%. Iallafall delar jag med mig till er som kanske haft tanken att söka och ev har lite högre UC risk alternativt betalningsanmärkningar. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Balanzia, deras krav för lån
Topp