Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Bank Norwegian - ringer upp?

Trodde allt var kört men drog en chansning via Advisa och fick erbjudande från Bank Norwegian, 10k. Signerade och kompletterade, kunde sedan ändra från 10k till 30k vilket jag gjorde. Allt ser grönt ut och står såhär:

”Din ansökan är godkänd och ligger redo för utbetalning. Vi kommer att skicka en bekräftelse till din e-post så snart vi gjort utbetalningen. Utbetalningen blir normalt genomförd under dagen. Om utbetalningen skulle misslyckas kommer vi att kontakta dig per e-post för att få bekräftat korrekt betalningsinformation.”

Blev godkänt idag fm, sen ser jag att jag nu under dagen har två missade samtal från bn, brukar de ringa upp och vad vill de i så fall? Bör jag vara orolig och hur lång tid brukar utbetalning ta?

Extremt viktigt att få pengarna innan helgen…

Trodde allt var kört men drog en chansning via Advisa och fick erbjudande från Bank Norwegian, 10k. Signerade och kompletterade, kunde sedan ändra från 10k till 30k vilket jag gjorde. Allt ser grönt ut och står såhär:

”Din ansökan är godkänd och ligger redo för utbetalning. Vi kommer att skicka en bekräftelse till din e-post så snart vi gjort utbetalningen. Utbetalningen blir normalt genomförd under dagen. Om utbetalningen skulle misslyckas kommer vi att kontakta dig per e-post för att få bekräftat korrekt betalningsinformation.”

Blev godkänt idag fm, sen ser jag att jag nu under dagen har två missade samtal från bn, brukar de ringa upp och vad vill de i så fall? Bör jag vara orolig och hur lång tid brukar utbetalning ta?

Vad hade du för förutsättningar?

Dem brukar inte ringa har lånat 6000 men hade betalat inom 1 månad var i juni och juli har redan betalat
.Pengarna fått inom 2 dagar .

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp