• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Banken har spärrat mina konton

Hes

Ny medlem
Poäng: 1
Blev medlem
24 Juni 2022
Meddelanden
3
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
VARFÖR HAR BANKEN FRYSA MINA KONTON , Jag fick brev från Swedbank fråga mig ,vem swish till mig.Jag säljer min krypto på binance, är lagligt??
 
Senast ändrad:
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

david1979

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
26 Februari 2013
Meddelanden
124
Mottagna reaktioner
56
Poäng
177
Jag köpte bitcoin en gång på Safello och fick en varning från ICA banken. Om jag gör det igen stänger de mitt konto. Svenska banker tycker inte om crypto platforms.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 125
Mottagna reaktioner
13 312
Poäng
8 917
Sjuka jävla banker. Tacka vet jag för Nordea. Aldrig en fråga om något.

SEB stängde av mitt konto dom vill jag skulle redovisa swish till min sambo för hyran bad dom dra åt helvete tog bolån, samlingslån, bank, livförsäkring etc på Nordea sen dess aldrig en fråga om npgt.
 

Squashen

V.I.P
Poäng: 607
Blev medlem
22 December 2021
Meddelanden
733
Mottagna reaktioner
686
Poäng
607
Swedbank hotade med att avsluta mina konton pga transaktioner (spel) samt swishar fram och tillbaka mellan polare (spel de med). Jag fick en lista på typ 20 specifika transaktioner de ville ha underlag på. Skickade in spelkvitton och berättade varför jag swishat så mycket. De svarade aldrig men stängde heller inte av mina konton.
 

Frasse1

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
6 November 2011
Meddelanden
1 239
Mottagna reaktioner
400
Poäng
557
Har under 20 års tid hållt på med Spel , Aktier, Pengar fram och tillbaka på
Swedbank och aldrig hört ett ljud förrän förra veckan då damp det ner ett brev där
jag fick redovisa 10 st swish ala 2k och uppåt. Dessa Swish kom från tradera, jag visade upp kopior och sen inte ett ljud från banken. Så nog är det någon påpekning som gör att dom börjat kolla sina kunder för penningtvätt…. Det roliga är att det var som själva som höll på med det…. Och det i MILJARD klassen
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp