Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Kredio - Lån utan UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Brixo Kontokredit - Swish-utbetalning & Ingen UC
8. Tomly - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Klaralån - Lån utan UC

BankID spärrat, vad kan det bero på?

Kanske inte är rätt forum men kollar om någon har någon idé… igår morse funkade mitt BankID. Mitt pådagen skulle jag logga in men då var det spärrat. Jag skulle prova fixa nytt men pass hade gått ut. Åker till Nordea kontoret idag och dom försöker hjälpa, scannar in och kommer sen till att man ska blippa in passet trots att dom valt att det inte ska bli så. Dom hade ingen aning. Visste heller inte varför de spärrats. Så jag åkte och fixa pass som jag nu väntar på för dom sa att det behövs eftersom det blev så, har dock kunnat fixa bank id utan pass förut.

Har även en annan bank som extra, där har jag inte bank id men hade Swish där. Och jag kunde inte ta emot, det köper jag absolut ifall telefon känner av att bank id är spärrat.
Men jag kan inte ta emot en överföring på ICA banken vilket jag kan på Nordea…
Och snabb saldo kan jag se på Ica, det behöver jag ju inte logga in för…

jag tycker detta är mycket konstigt eftersom de är olika banker, och att jag kan ta emot överföring på Nordea men inte ica osv..

någon som har något att dela med sig om?

Du ska nog kontakta Ica banken och fråga vad som händer. Vet inte om dem kan utfärda BankID men om dem kan det och dem spärrar dig, så är du spärrad från alla BankID och Nordea kan inte iheller hjälpa dig.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp