Lånforum.se rekommenderar

1. Advisa - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Zmarta - Jämförelsetjänst för lån
4. Klara lån - Jämför lån utan UC
5. Loanstep - Lån utan UC

Behöver akut tips!

AphexTwin

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 637
Meddelanden
1 323
Mottagna reaktioner
692
Poäng
637
Om du går tillbaka och tittar på det du skrivet tidigare så finns det inget sammanhang på det du skrev tidigare. Med tanke på hur du skriver nu så kan man undra om det är samma person skrev dom tidigare inläggen, vilket jag har svårt att tro.
Du kan inte belasta dina vänner säger du för lån på några ynka hundringar, då väljer du i stället att gå hungrig?
Vänner finns väl till för att hjälpa till om det krisar. Men tydligen så var det inte så viktigt ändå? Att fråga sina vänner är tydligen att belasta dom!!
Exakt detta. Det är inte möjligt att det är samma person.

AphexTwin

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 637
Meddelanden
1 323
Mottagna reaktioner
692
Poäng
637
Fast jag har ett sparkonto sen länge, problemet är att det tar några dagar att ta ut därifrån. Finns säkert många som kan låna ut pengar i min närhet.
Men eftersom jag/vi har väldigt god ekonomi långsiktigt och jag vet exakt vilken minut pengarna anländer nästa gång.

Fick flera privata meddelanden här där folk erbjöd sig att bjuda på en hundring eller så, det är väldigt fint att se att så många ville hjälpa.
Tänkte väl att tråden kanske kunde bli informativ för någon annan i liknande situation.

Därför jag nämnde att jag donade lite med tjänsten Fiverr. Men man ska nog ha någon vecka på sig att starta upp sin sida där.

För övrigt är det bara jag i denna tvåsamhet som inte ätit. Jag lider inte lika mycket av att gå hungrig i någon dag.

Jag vill inte belasta mina vänner i onödan, oavsett hur mycket råd de har.

TEXTEN FÖR DE SOM FORTFARANDE INTE FÖRSTÅR:

jag önskade tips på något jag kunde göra för att tjäna pengar.
hade ingen tillgång till pengar under helgen.

Alla är vi olika, de senare inläggen var rent av vidriga faktiskt.
Vad var vidrigt? Att man inte förstod den första deliriumskriften?

ollelop

Kunnig medlem
Poäng: 327
Meddelanden
293
Mottagna reaktioner
126
Poäng
327
Hur har det gått? Överlevde du söndagen utan kaffe?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp