Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Behöver era tips! Över en miljon i skulder..KFM inget alternativ....

Jajamen det har jag. Det stämmer att du ska uppge den förtryckta igen, prova med det till att börja med, sedan kan Skatteverket begära in mer detaljerat, men de har inte gjort det de gånger jag ändrat tillbaka till det förtryckta.

Tack, hur fick du tag på det?
(Borde så klart ha sparat det, men trodde jag kunde se det när jag loggade in, har ställt frågan till Skatteverket). Vad uppgav du för skäl? Mer än att du "har rätt till dem"?.

Hej!
Bra profilnamn och helt rätt inställning, klart som fan att du ska fixa detta!
Mina bästa råd till enligt följande
* Om du har möjlighet till samlingslån med hjälp av någon närstående så ta det och slå ihop de absolut dyraste krediterna med högst ränta (och klipp sen korten/avsluta kontot)
* som du själv skriver, betalningsfria månader brukar de flesta gå med på om man säger att man inte kan betala. Får du ett gäng fria månader så ta den månadskostnaden och lös bort något dyrt av de mindre. Sakta men säkert kommer du kunna lösa bort mycket.
* för övrigt är min allmänna rekommendation att lösa bort det med högst ränta. Börja med de mindre skulderna, dvs kreditkorten / krediterna

stort lycka till! Du fixar det

Tack, hur fick du tag på det?
(Borde så klart ha sparat det, men trodde jag kunde se det när jag loggade in, har ställt frågan till Skatteverket). Vad uppgav du för skäl? Mer än att du "har rätt till dem"?.
Fråga, precis som du är inne på, Skatteverket efter mer detaljerad information. Jag kommer inte ens ihåg att jag angav något skäl, fanns inte heller med när jag gjorde om deklarationen i november.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp