Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Behöver hjälp att tänka

Har jobbigt läge som vanligt.
Har ett CSN krav som jag måste betala och ett lån som går till inkasso om jag inte betalar. Har lyckats sänka kostnader hos en del men ändå saknas ca 5000 kr. Det står helt still i huvudet och verkligen inte vad jag ska göra.

Ännu en sömnlös natt väntar. Vet inte alls hur jag löser detta :(

Har du pratat med Csn? Jag låg efter med tre månadsbetalningar förra året men ringde och gjorde en uppgörelse. för att den höga förseningsavgiften inte skulle läggas på nästkommande betalningar 8som jag riskerade att komma efter med) så fick jag en avbetalningsplan på det jag låg efter med och det hjälpte mkt! Lycka till!

Har du pratat med Csn? Jag låg efter med tre månadsbetalningar förra året men ringde och gjorde en uppgörelse. för att den höga förseningsavgiften inte skulle läggas på nästkommande betalningar 8som jag riskerade att komma efter med) så fick jag en avbetalningsplan på det jag låg efter med och det hjälpte mkt! Lycka till!

Fått mycket hjälp men detta är ett krav som går till kfm om jag ej betalar :(

Bara 3000 kvar att lösa. Så lite men så mycket när man inget har. Att släpa med ett uselt kreditbetyg är värre än fängelse.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp