• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Loanstep - Lån utan UC
7. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
8. Binly - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Behöver hjälp - kan inte betala räkningarna

Jägob Lögoinen

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 627
Blev medlem
16 Oktober 2019
Meddelanden
1 795
Mottagna reaktioner
592
Poäng
627
Om jag vore du skulle jag ändå prova lendo först. Annars skulle du kunna prova fairlo 100k och samla det värsta. Räntan är okej. Sen efter ett par månader kör du lendo igen
Fairlo 100 000 får man ju inte direkt. Man behöver levla. Så det beror på om personen i fråga redan har fairlo.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

acinez

Medlem
Poäng: 86
Blev medlem
6 September 2021
Meddelanden
17
Mottagna reaktioner
28
Poäng
86
Ansökte om: 100 000kr på 10 år.
Än så länge har jag fått 16 erbjudanden. Kommer skriva dom 3 bästa. Lägst ränta först. Skriver effektiv ränta till vänster och nominell till höger.

SevendayBank: 7.18% - 6.95%

SEB: 7.68% - 7.35%

Swedbank: 7.88 - 7.61%

Sen kommer Coop på 8% uppåt och Ica efter det på 9% uppåt.

Jag känner att jag vill köra på Swedbank. 1 för att det går signera med BankID, 2 för att jag redan har dom som bank och är nöjd. Känns smidigast. Eller är det bättre att gå på räntan bara?
 

acinez

Medlem
Poäng: 86
Blev medlem
6 September 2021
Meddelanden
17
Mottagna reaktioner
28
Poäng
86
Vill inte vara för tjatig nu men jag måste få säga det här. Jag hoppas ni förstår att ni precis har räddat mig. Kommer aldrig glömma det här. Tack så mycket.
Och till alla er som kämpar därute, fortsätt kämpa. Ge inte upp. Det kommer bli bra <3
 

Dunder

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 427
Blev medlem
23 Augusti 2021
Meddelanden
2 547
Mottagna reaktioner
2 157
Poäng
1 427
Vill inte vara för tjatig nu men jag måste få säga det här. Jag hoppas ni förstår att ni precis har räddat mig. Kommer aldrig glömma det här. Tack så mycket.
Och till alla er som kämpar därute, fortsätt kämpa. Ge inte upp. Det kommer bli bra <3
Kul skönt det löste sig! Bra lån erbjudande med!
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 302
Mottagna reaktioner
12 800
Poäng
9 787
Oj, då vart de klart. Det gick fort. Är lite chockad faktiskt. Fått pengarna redan så ikväll kanske man kan sova lite bättre.
Jag valde Swedbank.
Va? Är det redan utbetalt?
 

acinez

Medlem
Poäng: 86
Blev medlem
6 September 2021
Meddelanden
17
Mottagna reaktioner
28
Poäng
86
Nu var jag tvungen att dubbelkolla igen trots att jag gjort det några ggr haha. Men ja, tog knappt en minut och jag överdriver inte. Signerade, sen tillbaka till startsidan så va pengarna på kontot.
Kan lägga till att först stod det att jag skulle komma överens med banken om datum men sen stod 1 arbetsdag eller dygn minns inte exakt men fick pengarna direkt. Det va det som chockade mig mest.
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 302
Mottagna reaktioner
12 800
Poäng
9 787
Nu var jag tvungen att dubbelkolla igen trots att jag gjort det några ggr haha. Men ja, tog knappt en minut och jag överdriver inte. Signerade, sen tillbaka till startsidan så va pengarna på kontot.
Smslån kan gå och lägga sig när det gäller snabbhet...
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp