Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Behöver råd angående skatteåterbäringen

Hej är rätt kluven angående min skatteåterbäring . Min handläggare sa att jag skulle få behålla min skatteåterbäring först , men när jag sa summan till han så hänvisade han till mig att jag skulle göra en omprövning , det är cirka 30 tusen jag kommer få tillbaka på skatten.

Vad är det som gäller för mig?

Måste jag göra en omprövning?
Det lutar ju trots allt att jag gör en omprövning .

Tror ni jag kommer få behålla endel om jag gör en omprövning eller tar dom allt?

har blivit beviljad skuldsanering .

Hej är rätt kluven angående min skatteåterbäring . Min handläggare sa att jag skulle få behålla min skatteåterbäring först , men när jag sa summan till han så hänvisade han till mig att jag skulle göra en omprövning , det är cirka 30 tusen jag kommer få tillbaka på skatten.

Tror ni jag kommer få behålla endel om jag gör en omprövning eller tar dom allt?

Personligen skulle jag göra en omprövning för att inte riskera min skuldsanering.

Personligen skulle jag göra en omprövning för att inte riskera min skuldsanering.
Jo precis är inne på samma spår, men har du någon erfarenhet utav det? Jag
Menar har du fått tillbaka pengarna under en omprövning? Eller lutar det åt att dom tar alltihopa ?

Under mina år med sanering har jag inte fått tillbaka den storleken på summor som du skriver. Jag har fått 8-9000/år i skatteåterbäring och det är för lite för omprövning.
Jag kan tyvärr inte svara på om, och i så fall hur mycket, du ev får behålla vid en omprövning.

Under mina år med sanering har jag inte fått tillbaka den storleken på summor som du skriver. Jag har fått 8-9000/år i skatteåterbäring och det är för lite för omprövning.
Jag kan tyvärr inte svara på om, och i så fall hur mycket, du ev får behålla vid en omprövning.
Okej tack för svar :)

hoppas jag får tillbaka endel av återbäringen.

Det är tydligt då handläggaren sa att du ska ompröva.
Vad är det som är oklart ?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp