• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Bensinkort utan UC?

Trubbel

Medlem
Poäng: 2
Blev medlem
5 Augusti 2017
Meddelanden
14
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Hejdär!

Har ett jobb där jag kör mycket och istället för bensinkort så ska vi tanka själva och köra körjournal via Abax där vi tillsammans med lönen för utbetalt tillägg för all körning inom tjänsten per månad utifrån körjournalen!

Så finns det någon som vet om det finns något bensinkort som inte tar UC eller rapporterar till UC? Det behöver inte vara någon särskild hög kreditgräns - mest att det känns onödigt att ha ett bensinkort med rapport till UC när de kommer användas ”inom tjänsten” mestadels!

Tack på förhand!
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Emraa123

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
2 Mars 2021
Meddelanden
211
Mottagna reaktioner
56
Poäng
177
Hejdär!

Har ett jobb där jag kör mycket och istället för bensinkort så ska vi tanka själva och köra körjournal via Abax där vi tillsammans med lönen för utbetalt tillägg för all körning inom tjänsten per månad utifrån körjournalen!

Så finns det någon som vet om det finns något bensinkort som inte tar UC eller rapporterar till UC? Det behöver inte vara någon särskild hög kreditgräns - mest att det känns onödigt att ha ett bensinkort med rapport till UC när de kommer användas ”inom tjänsten” mestadels!

Tack på förhand!
St1 Mastercard de tar bisonde sökt förra veckan.
 

Emraa123

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
2 Mars 2021
Meddelanden
211
Mottagna reaktioner
56
Poäng
177
Ja. De lätta kanske på grund att inga skulder som syns på bisnode så fick jag 50k
 

Elleeee

Medlem
Poäng: 1
Blev medlem
10 December 2022
Meddelanden
19
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Finns det något bensinkort som inte tar UC?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp