• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Berätta för anhöriga

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Jappp

V.I.P
Poäng: 447
Blev medlem
10 December 2016
Meddelanden
591
Mottagna reaktioner
290
Poäng
447
Hur känns det Johan?!..Jobbigt men skönt åt andra sidan?
 

Doodles

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 247
Blev medlem
4 September 2020
Meddelanden
2 383
Mottagna reaktioner
1 908
Poäng
1 247
Tror telefonen kommer ringa minst 4 gånger idag och sedan få höra samma sak varje gång tyvärr :)
Bra att du är beredd. Tänk du har levt med detta ett bra tag och hunnit både vänja dig och planera för framtiden. De har precis fått reda på det och kommer att behöva tid att bearbeta.
Vi är alla olika hur vi agera och tänker. Fint att du är medveten om din mors agerande. Håller tummarna att det blir bra samtal framöver! <3
 

Angelina

Kunnig medlem
Poäng: 297
Blev medlem
6 Januari 2020
Meddelanden
125
Mottagna reaktioner
116
Poäng
297
Jag beundrar er som vågar berätta. Själv skulle jag inte våga… de runt mig skulle inte i sina vildaste tankar tro att min ekonomi ser ut som den gör.
starkt av er
 

Dunder

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 427
Blev medlem
23 Augusti 2021
Meddelanden
2 547
Mottagna reaktioner
2 157
Poäng
1 427
Jag beundrar er som vågar berätta. Själv skulle jag inte våga… de runt mig skulle inte i sina vildaste tankar tro att min ekonomi ser ut som den gör.
starkt av er
Tror att hade du nått botten totalt och levt så ett tag så är det enklare. Men jag håller med dig det är modigt. Jag själv blev "påkommen"
Och valde då erkänna allt. Var nog min räddning. Kändes "skönt" att bli påkommen. För jag hade nog haft väldigt svårt att göra som @johanc84 gjorde tycker det är galet modigt❤️❤️
 

Angelina

Kunnig medlem
Poäng: 297
Blev medlem
6 Januari 2020
Meddelanden
125
Mottagna reaktioner
116
Poäng
297
Tror att hade du nått botten totalt och levt så ett tag så är det enklare. Men jag håller med dig det är modigt. Jag själv blev "påkommen"
Och valde då erkänna allt. Var nog min räddning. Kändes "skönt" att bli påkommen. För jag hade nog haft väldigt svårt att göra som @johanc84 gjorde tycker det är galet modigt❤️❤️
Har varit nära botten gånger men sen som ett mirakel så händer något som räddar mig för tillfället. Vet inte varför… min värsta mardröm sen Covid har varit att jag blir svårt sjuk och inlagd och då kommer alla att veta :(
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp