Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Bestrida Betalningsföreläggande Kronofogden

Hej, Jag undrar om detta går?.. jag å min sambo har fått ett lån idag på belopp för att lösa 3 st ärenden som vi förhalat, hos kfm och ej skrivit under, ett låg där över 15 mån innan dom nu har sökt med delgivningsman 3 helger i rad, men nu 7 dec så låg de bara i lådan att vi va delgivna, jag ringde in och undra hur länge vi hade på oss, de va till 17:e dec.. och det är på Torsdag, men vi hinner ej få pengarna innan, kanske måndag nästa vecka!!.... ska jag bestrida alla ärenden å kanske ta kostnaden för avg om dom hinner skicka till tinget??.. är nog 2800kr per ärende?... kanske är värt de för att slippa bet anm...?..fodringsägarna lär väl ej gå med på att dra tillbaka imorgon??..

Någon som har erfarenhet av att bestrida för att tjäna tid??

Mvh Henke

Min sambo bestred ett förra månaden , mailade in och fick kvitto tillbaka ! Skrev det var betalt ! Betalde 3 dagar senare när lönen var inne :)

Hej, Jag undrar om detta går?.. jag å min sambo har fått ett lån idag på belopp för att lösa 3 st ärenden som vi förhalat, hos kfm och ej skrivit under, ett låg där över 15 mån innan dom nu har sökt med delgivningsman 3 helger i rad, men nu 7 dec så låg de bara i lådan att vi va delgivna, jag ringde in och undra hur länge vi hade på oss, de va till 17:e dec.. och det är på Torsdag, men vi hinner ej få pengarna innan, kanske måndag nästa vecka!!.... ska jag bestrida alla ärenden å kanske ta kostnaden för avg om dom hinner skicka till tinget??.. är nog 2800kr per ärende?... kanske är värt de för att slippa bet anm...?..fodringsägarna lär väl ej gå med på att dra tillbaka imorgon??..

Mvh Henke
Bara att bestrida sen betala på måndag. Så är det lungt. Maila in bestridan så du inte postar den så det kommer fram i tid

Mvh Henke
Låg det bara I lådan lät förenklat.. då har dom kollat med grannar och sånt innan om ni bor där

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp