Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Betalning av gemensamt blanco lån

Ni som har skuldsanering och samtidigt gemensamt blanco lån med er respektive. Hur har ni löst det. Jag känner verkligen att jag vill föröka betala på det även under min skuldsanering. Men är ju förbjudet. Hur har ni andra löst en sån situation?

Vi har gemensamma lån som ingår i saneringen så vi båda betalar.

Ok, det är bara jag som ska söka. Därav problemet. Men ha. Kommer inte godkännas för sanering så ingen idé att han söker.
Det jag undrar är hur andra gjort där ena parten har skuldsanering. Och man har gemensamt blanco lån

Antingen får andra låntagaren betala eller så går det till indrivning antar jag. Det är de 2 alternativ man står inför.
Vill man hjälpa medlåntagaren så blir det mindre pengar till mat och liknande.

Antingen får andra låntagaren betala eller så går det till indrivning antar jag. Det är de 2 alternativ man står inför.
Vill man hjälpa medlåntagaren så blir det mindre pengar till mat och liknande.
Men som jag förstår får jag inte lagligt hjälpa till med betalningen för det lånet.
Undrar även om någon fått.gjälp i liknande situation där man kunnat förhandla med lånefömedlaren. Att få ner kostnaden eller liknade.

Men som jag förstår får jag inte lagligt hjälpa till med betalningen för det lånet.
Undrar även om någon fått.gjälp i liknande situation där man kunnat förhandla med lånefömedlaren. Att få ner kostnaden eller liknade.
Egentligen får du inte nej men jag gör det då jag nu har 0 plan.
Så har du pengar till det (tveksamt om du inte offra annat eller 0 plan) kan du bara föra över pengar till hen, bor ni ihop kan det lika gärna vara för mat eller vad som, dem kan inte säga att det var för att betala på lånet.
Bara att föra över till ert gensamma sen kan hen flytta bort det som ska betalas

Egentligen får du inte nej men jag gör det då jag nu har 0 plan.
Så har du pengar till det (tveksamt om du inte offra annat eller 0 plan) kan du bara föra över pengar till hen, bor ni ihop kan det lika gärna vara för mat eller vad som, dem kan inte säga att det var för att betala på lånet.
Bara att föra över till ert gensamma sen kan hen flytta bort det som ska betalas
Men om du har 0 plan hur lyckas du då betala lånet du har? Är så stressad inför allt detta.

Men om du har 0 plan hur lyckas du då betala lånet du har? Är så stressad inför allt detta.
O plan betyder att jag betalar inget på min sanering längre så får behålla hela lönen.
Så brosan hjälpte mig med ett mindre lån förr som är på 1600 i månaden så det ger jag honom så han inte ska behöva betala för mig.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp