Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Kredio - Lån utan UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Brixo Kontokredit - Swish-utbetalning & Ingen UC
8. Tomly - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Klaralån - Lån utan UC

Betalning till Luma Finans

Om man har två försenade betalningar till Lumify och Credifi ( ca 50 dagar på vardera)
Om jag betalar lägsta beloppet till Binly, får jag ta ut mer pengar på binly då? Även att jag ligger efter hos de övriga inom Luma?
Eller nekas jag hos Binly just för att jag ligger efter med betalning hos Lumify och Credifi?
Ja jag vet vilka kassa bolag dessa är och borde absolut inte låna mer pengar där. Men om jag kan få ut nytt belopp hos Binly när jag betalar in där, så ligger jag inte efter hos Binly iaf, och jag behöver verkligen dom pengarna, så jag behöver få låna dem igen, tyvärr

Jag gjorde en extra inb på binly denna månad, kunde ej ta ut oavsett, jag betalde dock ”lägsta belopp”

Om man har två försenade betalningar till Lumify och Credifi ( ca 50 dagar på vardera)
Om jag betalar lägsta beloppet till Binly, får jag ta ut mer pengar på binly då? Även att jag ligger efter hos de övriga inom Luma?
Eller nekas jag hos Binly just för att jag ligger efter med betalning hos Lumify och Credifi?
Ja jag vet vilka kassa bolag dessa är och borde absolut inte låna mer pengar där. Men om jag kan få ut nytt belopp hos Binly när jag betalar in där, så ligger jag inte efter hos Binly iaf, och jag behöver verkligen dom pengarna, så jag behöver få låna dem igen, tyvärr
Vad du än gör...ta inte mer lån där...oavsett. Är som att pinka i byxorna när det är kallt ute, varmt i början men sedan blir det kallt. Du sätter dig bara mer i skiten. Försök verkligen med allt annat först

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp