Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Betalningsanmärkning?

det kan det ju visst. om du bara har ett utslag syns det inte. får du två utslag/betalningsanmärkningar syns båda.

Kan ni ingenting?

Seriöst, vad är det med attityden?

Som jag förstår det syns alla utslag även om det är det första man får (dvs att någon ansökt om betalningsföreläggande) hos UC och är alltså inte sekretessbelagt. Det enda som blir sekretessbelagt hos UC är allmänna mål hos stat och kommun enligt de kriterier som listats tidigare i tråden.

Det står rätt tydligt på https://www.kronofogden.se/Sekretess.html:
Uppgifter som aldrig kan få sekretess
  • Utslag

Seriöst, vad är det med attityden?

Som jag förstår det syns alla utslag även om det är det första man får (dvs att någon ansökt om betalningsföreläggande) hos UC och är alltså inte sekretessbelagt. Det enda som blir sekretessbelagt hos UC är allmänna mål hos stat och kommun enligt de kriterier som listats tidigare i tråden.

Det står rätt tydligt på https://www.kronofogden.se/Sekretess.html:
Uppgifter som aldrig kan få sekretess
  • Utslag
e-mål som har sin urkund i en dom borde också kunna ge sekretess om jag tolkar infon rätt, det står ju inte uttryckligen att det är amål.

" Kan ni ingenting? Sveriges största forum och så har ingen ens koll på detta med betalningsanmärkningar .Grattis Sverige 10 milj invånare"

Om du nu tycker att vi här på forumet inte kan någonting så är det väl bäst att du söker dig någon annanstans. Konstigt bara att det är ingen här som håller med dig. Vi här brukar hjälpa och stötta varandra inte trycka ner varandra.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp