Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Betalningsföreläggandet är borta???

Jag fick en skuld skickad till KFM från Vivus, ringde KFM igår för att prata om hur man ska lösa detta, men de hittar inget betalningsföreläggande, trots att jag skickat in delgivningskvittot och bestridit! Jag blir så förvånad, vad kan ha hänt? De hittar ingenting på mig hos dem!

Jag fick en skuld skickad till KFM ="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/1"]Vivus[/URL], ringde KFM igår för att prata och ska lösa detta, men dear inget betalningsföreläggande, trots att jag skickat in delgivningskvittot och bestridit! Jag blir så förvånad, vad kan ha hänt? De hittar ingenting på mig hos dem!

Samma här!
Hade en betalplan hos vivus som jag inte kunde hålla efter att mitt ärende varit hos kfm och fått ett betalningsföreläggande, dom ville ha nästan 4000 kr på 3 ggr, det gick ju inte för jag har ju fler som vill ha betalt.
Nu har dom skickat in till kfm igen för utmätning, felet är bara att när jag ringde kfm i torsdags, hade dom inget från vivus på mig, jättekonstigt!

Så mysko! Jag skickade in delgivningskvittot för över tre veckor sedan och bestred det, KFM sa att jag gjorde rätt där, eftersom Vivus lovade mig en avbetalningsplan, men inte höll det, utan skickade till KFM istället! Vad gör vi nu? Bara avvaktar? Ett betalningsföreläggande kan ju inte bara försvinna, eller kan det vara så att Vivus dragit tillbaks ärendet? Men då borde de ju ha hört av sig till dig och mig för längesen! Vi kan väl höras mer här om vad som händer, det skulle vara skönt att höra hur du tänker göra.

Så mysko! Jag skickade in delgivningskvittot för över tre veckor sedan och bestred det, KFM sa att jag gjorde rätt där, eftersom Vivus lovade mig en avbetalningsplan, men inte höll det, utan skickade till KFM istället! Vad gör vi nu? Bara avvaktar? Ett betalningsföreläggande kan ju inte bara försvinna, eller kan det vara så att Vivus dragit tillbaks ärendet? Men då borde de ju ha hört av sig till dig och mig för längesen! Vi kan väl höras mer här om vad som händer, det skulle vara skönt att höra hur du tänker göra.

Jag ringer kfm imorgon, vill gärna veta om dom har fått in mitt ärende!
Jag skriver här sen vad dom säger!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp