Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jag fick lån hos Wasa Kredit, men det var å andra sidan en relativt billig bil (45 000) och jag betalade relativt mycket kontant (15 000). Min betalningsanmärkning var ca 2,5 år gammal.
Det tål att tänkas på. Var det ett lån med bilen som säkerhet?
Man kanske får ringa runt och kontrollera med dom? Sjukt pinsamt att stå hos bil handlaren och få avslag.
Nu ska jag i första hand försöka spara ihop till en hyffsad bil.
Men jag har inte haft en bil för över 5000kr dom senaste 10 åren, och det är inga problem så sett, men då jag är i en beroendeställning av att ha bil, så tänkte jag kontrollera möjligheterna framöver. Dock så måste min uc nog sjunka en si så där 60% eller så =)
Ja, det var det. Jag letade upp ett tiotal intressanta bilar på bytbil.com, mailade handlaren och skrev som det var, att jag hade en två år gammal betalningsanmärkning men att ekonomin nu var i ordning och att jag kunde lägga en högre procent kontantinsats än brukligt. De flesta svarade inte, någon svarade att det inte gick med betanm, och två svarade att de kollat med sin kreditgivare och att det var grönt.