Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Billån Skoda finans, lätta?

Hej!
Är lite ny på det här...
Är ute efter att byta bil, har hittat en Skoda. Har förstått att det är samma finans bara att det heter olika? Skoda finans, vw osv. Jag tänker mig ett billån med restvärde, kommer att ha ca 220 000 i lån.
Har förstått att de tar bisnode? Någon som vet om de tittar på övriga krediter mm? Eller går de mest på inkomst? Vad jag förstår verkar det vara ganska lätt att bli beviljad. Har tre kreditkort som är så gott som maxade just nu...tänker om det ställer till det. Dock inga anmärkningar. Tjänar ca 420 000 om året.

Kreditkorteten syns förmodligen inte ens på din bisnode är till 95 % uc som gäller dem

ok.
Vad tror du om mina förutsättningar?
Kan inte mkt om billån men om man läser vad andra skrivit här så verkar det ju inte säkrillt svårt att bli beviljad så det går nog bra :)

Eftersom bilen är en säkerhet på lånet, är de inte speciellt svåra att få - bara man har en inkomst och klarar att betala bilen varje månad.

Ska nog gå bra om jag, med flertalet anmärkningar och snarlik inkomst beviljades.

Och då är min bil dubbel så dyr som din tilltänkta.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp