Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Billender har öppnat

Ja rätt onödigt jobb för 2500kr

De tog full uc på mig . Men fick igenom ett par räkningar på upp till 2500kr verkar vara maxbelopp
Är du säker på det är full UC?
Det hoppas jag verkligen inte r det stod på deras sida de är mini-uc som inte ska synas

Ja det stod det läste det oxå sen tittade jag på min uc och ja En förfrågan som syns full uc. Jag har mejlat dom om det . Det ville jag inte ha för 2500kr så dumt

Ja det stod det läste det oxå sen tittade jag på min uc och ja En förfrågan som syns full uc. Jag har mejlat dom om det . Det ville jag inte ha för 2500kr så dumt
Är du helt säker nu? Har sett i tidigare trådar att du har snurrat till det! Se tråden om Rocker kortet där skrev du att det var MiniUC vid ansökan och sen visade det sig vara full UC

Är du helt säker nu? Har sett i tidigare trådar att du har snurrat till det! Se tråden om Rocker kortet där skrev du att det var MiniUC vid ansökan och sen visade det sig vara full UC
Med Rocker fick jag mini uc det stämmer med Billender har jag nu fått full uc .

Är du säker på det är full UC?
Det hoppas jag verkligen inte r det stod på deras sida de är mini-uc som inte ska synas
Ja det står att de tar en mini uc men tar en full uc..jag har mejlat och frågat varför

Usch. Full UC för 2500? Ytterligare några som leker Swedbank.

Ja det står att de tar en mini uc men tar en full uc..jag har mejlat och frågat varför
Precis jag gjorde och det och de skrev att vad står det i omfrågamddkopian . Liksom jag har fått en till förfrågan vad är det de inte förstår .

Kopia från Billenders webb nedan, har dom tagit full uc vilket jag inte tror så måste dem återkalla den, hänvisa bara till deras webb.

Från Billender.
Vi gör inte en vanlig kreditupplysning utan tar bara en så kallad UC Mikro. Det är samma upplysning som när man tecknar ett telefonabonnemang och påverkar inte ditt kreditbetyg.

Kopia från Billenders webb nedan, har dom tagit full uc vilket jag inte tror så måste dem återkalla den, hänvisa bara till deras webb.

Från Billender.
Vi gör inte en vanlig kreditupplysning utan tar bara en så kallad UC Mikro. Det är samma upplysning som när man tecknar ett telefonabonnemang och påverkar inte ditt kreditbetyg.
Jag la in par räkningar idag och direkt när dom tog en upplysning så fick jag sms att mina uppgifter ändrats. När jag logga in på minuc så hade mitt kreditbetyg höjts. Jag kontaktade billender och sa att jag aldrig hade använt deras tjänst om jag visste att det påverkade mitt kreditbetyg och att de faktiskt gått ut med att det är en mini uc. Först sa de att det är en mini uc men när jag sa att mitt uc betyg försämrats så bad dom mig skicka en bild på kreditbetyget så dom kunde diskutera det med uc. Väntar på svar.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp