Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Merax - Lån utan UC
4. Slantar - Lån utan UC
5. Nstart - Nystartslån
6. Loanstep - Lån utan UC
7. Thorn - Samlingslån
8. Ferratum - Lån utan UC

Billo digital brevlåda

Pepparkvarn

Kunnig medlem
Poäng: 257
Meddelanden
152
Mottagna reaktioner
94
Poäng
257
Det kommer att kosta i framtiden läste jag någonstans. ialf detta med att scanna post. Just nu vill dom bara värva så många som möjligt.
Det här med att avläsa någons post känns väl sådär, men tror det är maskiner som gör det, men finns ju alltid någon med hög access som kan kolla allt.
Håller med! Känns inte jättetrevligt att få ex. läkarbrev eller liknande dit, sånt kan alltid missbrukas. Även maskiner är duktiga på att samla in all möjlig info. Tänker på det varje gång min robotdammsugare kör runt i hemmet

Inflames

V.I.P
Poäng: 497
Meddelanden
824
Mottagna reaktioner
342
Poäng
497
Håller med! Känns inte jättetrevligt att få ex. läkarbrev eller liknande dit, sånt kan alltid missbrukas. Även maskiner är duktiga på att samla in all möjlig info. Tänker på det varje gång min robotdammsugare kör runt i hemmet
Du kan välja vilka som ska dit.

Börskraschen

Medlem
Poäng: 26
Meddelanden
18
Mottagna reaktioner
6
Poäng
26
Oftast läser man här om får man brev hem får man brev får man brev.
Gör som jag, Skaffa en digital box hos Billo. Nästan som Kvira med skillnaden att alla fyskiska brev kommer till Billo.

Ni anmäler det snabbast sen efter registering till skatteverket under (Särskild postadress) Alla fyskiska brev skickas dit sen scannas de in till eran diigitala brevlåda.
Det där stämmer inte helt.
man behöver skaffa en särskild postadress genom Skatteverket.
sen behöver alla bolag hämta den informationen från Skatteverket, dock accepterar inte flera bolag särskild postadress och fortsätter skicka till din folkbokföringsadress.
T.ex Qliro marginalen ikano osv vägrar skicka till din särskilda postadress och då försvinner värdet i tjänsten.

JohanL92

Kunnig medlem
Poäng: 197
Meddelanden
138
Mottagna reaktioner
60
Poäng
197
Det där stämmer inte helt.
man behöver skaffa en särskild postadress genom Skatteverket.
sen behöver alla bolag hämta den informationen från Skatteverket, dock accepterar inte flera bolag särskild postadress och fortsätter skicka till din folkbokföringsadress.
T.ex Qliro marginalen ikano osv vägrar skicka till din särskilda postadress och då försvinner värdet i tjänsten.
Ikano och Qliro skickar iaf till min Billo-adress.

Inflames

V.I.P
Meddelanden
824
Mottagna reaktioner
342
Poäng
497
Jo all post växlar över till den särskilda postadressen. Det är liksom hela idén

Jebdbe

Ny medlem
Poäng: 1
Meddelanden
2
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Som ovan skriver är särskild adress Big NO hos många företag.

Inflames

V.I.P
Meddelanden
824
Mottagna reaktioner
342
Poäng
497
Som ovan skriver är särskild adress Big NO hos många företag.
Kollade hos Skatteverket med mitt eftersom jag jobbar ute och ej hemma jättemycket. Alla brev som är kopplade till min folkbokförning adress kommer skickas vidare. Vilket var väldigt viktigt för mig för att detta. Så allt kommer skannas till den särskilda adressen oavsett vad andra säger.

Börskraschen

Medlem
Poäng: 26
Meddelanden
18
Mottagna reaktioner
6
Poäng
26
Kollade hos Skatteverket med mitt eftersom jag jobbar ute och ej hemma jättemycket. Alla brev som är kopplade till min folkbokförning adress kommer skickas vidare. Vilket var väldigt viktigt för mig för att detta. Så allt kommer skannas till den särskilda adressen oavsett vad andra säger.
Jag delar bara mina egna upplevelser gällande marginalen Qliro osv.
jag bytte till särskild postadress men när breven fortsatte komma hem så frågade jag marginalen Qliro osv varför dom inte skickar till Billo, då svarade att dom endast skickar till folkbokföring. Då kontaktade jag Billo som svarade att vissa företag inte skickar till särskild men dom jobbar på det genom kontakt med företaget.

som sagt delar bara mina egna upplevelser vilka var en besvikelse för mig då jag hade hoppats på bli pappersfri:)

Inflames

V.I.P
Meddelanden
824
Mottagna reaktioner
342
Poäng
497
Jag delar bara mina egna upplevelser gällande marginalen Qliro osv.
jag bytte till särskild postadress men när breven fortsatte komma hem så frågade jag marginalen Qliro osv varför dom inte skickar till Billo, då svarade att dom endast skickar till folkbokföring. Då kontaktade jag Billo som svarade att vissa företag inte skickar till särskild men dom jobbar på det genom kontakt med företaget.

som sagt delar bara mina egna upplevelser vilka var en besvikelse för mig då jag hade hoppats på bli pappersfri:)
Konstigt! För det är ju hela iden om att männiksor ska bli papperslösa hemma.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp