Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Bisnode företagsbevakning

Hej,

Funderar på att köpa bisnode företagsbevakning, främst för att hålla koll på mitt eget bolags kreditvärdighet. När man köper det så tas en kreditupplysning, som jag förstår det så syns Bisnode inte på UC, men hur är det om ett företag som använder Bisnode tar en upplysning, syns tidigare Bisnode förfrågningar på den? D.v.s. kan det skada mitt företags kreditvärdighet genom att köpa den här tjänsten, då det tas en upplysning?

Hej,

Funderar på att köpa bisnode företagsbevakning, främst för att hålla koll på mitt eget bolags kreditvärdighet. När man köper det så tas en kreditupplysning, som jag förstår det så syns Bisnode inte på UC, men hur är det om ett företag som använder Bisnode tar en upplysning, syns tidigare Bisnode förfrågningar på den? D.v.s. kan det skada mitt företags kreditvärdighet genom att köpa den här tjänsten, då det tas en upplysning?
Annars får du kopia när ngn bevakar ditt företag. Fick en kopia igår på företagsbevakning fr Fortum tror jag det var (pga uppdaterade uppgifter i deklarationen)

PS Vid upplysning vid företagsbevakning syns inte tidigare ff, i a f inte på de kopior jag får.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp