Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Blev erbjuden lån hos Remember på 100k, höjde till 200k

Blev erbjuden lån hos Remember på 100k, höjde till 200k som var max jag kunde höja till. Vad tror ni om mina utsikter med att få det lånet tillslut? Står att det ska vara utbetalt inom 3-5 dagar men jag antar att det har varit automatiskt fram tills nu och att någon manuellt kommer gå in och titta efter att jag höjde? kanske borde bara tagit lånet på 100k. Räntan är riktigt usel med på runt 17.5%, men jag har många smålån med värre ränta.

Har redan 500k i synligt blanco på UC och en inkomst på 650k. 5.6% risk.

Du kan logga in på Remember sedan när de har behandlat ansökan. Så fort du ser lånet ligga upplagt där så är det klart. Tar sedan några dagar innan du får pengarna.

Har du inte ljugit i ansökan så ska detbinte vara några problem. Du är kreditvärdig upp till 200tkr enligt remembers kreditprövning så de har ingen anledning att manuellt backa på detta.

Kontot är inte upplagt än tycks det som, dock fick jag meddelande om att autogiro skulle bekräftas hos bank först.

"Vi har nu behandlat din ansökan och ditt lån är beviljat. Vi kommer inom 1-3 bankdagar kontakta din bank för bekräftelse av ditt kontonummer. Så snart vi fått bekräftelsen kommer vi betala ut lånet och meddela dig via e-post. mvh remember"

"Vi har nu behandlat din ansökan och ditt lån är beviljat. Vi kommer inom 1-3 bankdagar kontakta din bank för bekräftelse av ditt kontonummer. Så snart vi fått bekräftelsen kommer vi betala ut lånet och meddela dig via e-post. mvh remember"

Härligt :)

Lugn, detta är i nog i hamn nu =)

Du har pengarna när som helst.
Har någon med Remember fått en bra ränta förresten? Under säg 7%?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp