Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Bluestep, finns det möjlighet?

Godtog de inte en utskrift av en UC för ett förhandsbesked? Väldigt oseriöst då detta är något som fungerar i de flesta banker. Detta säger bara en sak. De gör ingen individuell bedömning utan sållar automatiskt dom majoriteten av aktörerna som lånar ut till 5-10 ggr av Riksbanksräntan.

Som jag skriv i din andra tråd. Det bräns inte ens i ditt fall. Släpp det och börja spara. Lånet ökar marginellt innan du måste betala för att slippa att de med hjälp av kfm driver in ärendet.

Jag har haft kontakt med i stort sett alla banker för att kolla om någon kan lämna förhandsbesked. Jag har skrivit brev, bifogat anställningskontrakt med mycket förmånliga sjuklöne/pensionsvillkor (ja förutom extremt hög lön), senaste från UC, lönebesked mm, inte en enda bank har varit villig att lämna förhandsbesked. Nu senast var det alltså Bluestep, vilket indikerar att de inte bedömer några låneärenden manuellt.

Du är inte ensam om detta har aldrig fungerat för mig heller under alla år man hållt på med lån.alla säger man måste söka via hemsidan.

Blustep går ut med de hjälper folk trots anmärkning och skulder, det gör dom inte är lika hårda som en vanlig bank, så jag tycker dom sak lägga ner sin reklam.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp