Lånforum.se rekommenderar

1. Advisa - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Zmarta - Jämförelsetjänst för lån
4. Loanstep - Lån utan UC
5. Klara lån - Jämför lån utan UC

BN till inkasso

johanc84

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 237
Meddelanden
3 870
Mottagna reaktioner
1 564
Poäng
1 237
Frågade lite luddigt :) två frågor i en fråga

Alltså för ni kommit till uppsägningsfaktura?

De har inte blivit hårdare med att ligga efter med 2 fakturor och betala 1 av dem?
Dom har inte blivit hårdare att betala tex 1 av 2 , däremot om man kommer till uppsägning så måste allt in ! Tror att många har släppt deras lån till inkasso och sen kronofogden och det blir nog en del kredit förluster kan man tänka sig faktiskt

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 927
Meddelanden
5 118
Mottagna reaktioner
2 939
Poäng
1 927
missbrukad kredit är den värsta sorten man kan få av alla anmärkningar.
Den är väl inte värre en "vanlig" anmärkning fr utslag? Har haft misskött kredit och den syntes bara på uc och inte på Bisnode eller creditsafe.

Myra

V.I.P & LF entusiast
Meddelanden
5 118
Mottagna reaktioner
2 939
Poäng
1 927
Enligt egen erfarenhet är Intrum och Svea topp två i klassen värsta inkassobolagen. Går din skuld till Intrum eller Intrum Invest (som jag tycker är helt ok och hjälpsamma)?

wigge94

Kunnig medlem
Poäng: 157
Meddelanden
146
Mottagna reaktioner
40
Poäng
157
Enligt egen erfarenhet är Intrum och Svea topp två i klassen värsta inkassobolagen. Går din skuld till Intrum eller Intrum Invest (som jag tycker är helt ok och hjälpsamma)?
Fick svälja min stolthet och sälja av datorn sålänge, får köpa någon skräp dator framöver när jag får in lönen.
Men betalade in på söndagen, och det var registrerat idag, så undvek missbrukad kredit och uppsägning

Myra

V.I.P & LF entusiast
Meddelanden
5 118
Mottagna reaktioner
2 939
Poäng
1 927
Fick svälja min stolthet och sälja av datorn sålänge, får köpa någon skräp dator framöver när jag får in lönen.
Men betalade in på söndagen, och det var registrerat idag, så undvek missbrukad kredit och uppsägning
Det var ju jättebra gjort! Hellre utan dator än ha anmärkning!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp