• På onsdag skickas den in, delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Boku som betalningsmetod?

Mrburnzah

Ny medlem
Poäng: 6
Blev medlem
28 Augusti 2020
Meddelanden
3
Mottagna reaktioner
1
Poäng
6
Boku är ju redan borta...? Tänkte använda det igår kväll men var för trött. När man vaknar upp idag så är det borta? Vad är detta för trams..
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

henro

Aktiv medlem
Poäng: 6
Blev medlem
6 Augusti 2020
Meddelanden
20
Mottagna reaktioner
2
Poäng
6
Hahahah tror dem råka lägga in de. Ja snackade med dem o apparently så skulle dem inte ens ha de. It is what it is grabbar.
 

Dweeeb

Medlem
Poäng: 1
Blev medlem
20 November 2020
Meddelanden
14
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Tur jag hann ta ut 4 gånger sammanlagt då innan det togs bort
 

ugotit2

Viktig medlem
Poäng: 22
Blev medlem
1 Juni 2020
Meddelanden
76
Mottagna reaktioner
3
Poäng
22
Inget nytt eller annat alternativ ännu? fan wastat så mycket cash med metoderna som finns nu så det är slut med dom
 

Mrburnzah

Ny medlem
Poäng: 6
Blev medlem
28 Augusti 2020
Meddelanden
3
Mottagna reaktioner
1
Poäng
6
Inget nytt eller annat alternativ ännu? fan wastat så mycket cash med metoderna som finns nu så det är slut med dom
3000kr i avgifter för att få 1500kr ut är ren bedrägeri, gör man det i ett helt år så hamnar man på 18000 kr. Pratade med Comviq häromdagen och passade på att spärra skiten. Kundtjänst tyckte det var förjävligt att dessa företag kan ta dessa ockerpriser, så som jag förstod det så finns det en stor chans att Daopay/Fortumo/Onebip blockeras om man har Comviq/Tele2 då Fortumo speciellt fått flera klagomål, blev själv fakturerad dubbelt upp för en betalning som skulle kosta 390kr och de vägrade att korrigera det misstaget. Riktiga skojare.

Förr eller senare måste Boku eller något annat alternativ dyka upp. Känns som att det kommer närsomhelst.
 
Senast ändrad:

ugotit2

Viktig medlem
Poäng: 22
Blev medlem
1 Juni 2020
Meddelanden
76
Mottagna reaktioner
3
Poäng
22
3000kr i avgifter för att få 1500kr ut är ren bedrägeri, gör man det i ett helt år så hamnar man på 18000 kr. Pratade med Comviq häromdagen och passade på att spärra skiten. Kundtjänst tyckte det var förjävligt att dessa företag kan ta dessa ockerpriser, så som jag förstod det så finns det en stor chans att Daopay/Fortumo/Onebip blockeras om man har Comviq/Tele2 då Fortumo speciellt fått flera klagomål, blev själv fakturerad dubbelt upp för en betalning som skulle kosta 390kr och de vägrade att korrigera det misstaget. Riktiga skojare.

Förr eller senare måste Boku eller något annat alternativ dyka upp. Känns som att det kommer närsomhelst.

Det är förjävligt allt ihop, stängt av både Siru samt tagit bort max taket på halebop, ett tag fick jag 6 abonnemang hos halebop även fast jag övermaxat det första så det blev avstängt men kunde ändå teckna 6 nya abonnemang, samt 3 abonnemang hos Telia under exakt samma period, så i princip samma bolag gav mig totalt 10 abonnemang, där slösades det en jävla massa pengar jag inte ens vill tänka på, visst allt är upp till mig och säger inget annat än att det är mitt egna fel så det behöver ingen påpeka, men det är helt förjävligt att man kan teckna 1 halebop abonnemang maxar det så det blir avstängt och sen teckna 2 nya maxa dom så dom blir avstängd, sen ger dom mig det yttligare 4 abonnemang som alla maxas, och inte nog med det så fick jag ytterligare ett till utan att ha ens betalat en faktura, men tanken är inte detsamma med det sista jag teckna men fortfarande helt sjukt, sen kunde jag även teckna 3 Telia abonnemang under perioden jag tog denna skit, maxade alla, och sist men inte minst, halebop har skickat in dubbletter på samma fakturanummer, samt nummer jag tecknade hos halebop kom både som en Telia räkning och en Halebop räkning, hur ska jag gå vidare med detta då jag har fått så sjukt mycket fakturor som knappt går att gå igenom, borde inte dom hålla koll på detta? Hur ska jag ens gå tillväga med detta, skrev till halebop och skickade dubbletterna jag fått, och att jag fått 2 olika fakturor ifrån halebop och Telia men dom är på olika belopp, kan någon snälla säga hur jag ska gå vidare med detta? Kan säga att det är en hel del dubbletter och att jag får vissa samma nummer både från både Telia och halebop i två separata???? Vet verkligen inte hur jag ska gå vidare med det här eller vad jag ska göra, det här måste ju vara olagligt, klart det kanske blir svårt så då det är så många tecknade nummer, men att dom gör vissa dubbletter och vissa halebop nummer räkningar kommer ifrån Telia med fast högre belopp, känns som detta borde vara olagligt då dom borde ha full koll på räkningarna, och att dom även blandar ihop med ett annat företag dessutom?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp