- Meddelanden
- 5
- Mottagna reaktioner
- 0
- Poäng
- 1
Har Telia som operatör dock kan endast använda 3000kr av 5000kr har både skrill neteller när jag kommer upp i 3000 blir det stop nån som vet hur man löser detta ?
Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
Har Telia som operatör dock kan endast använda 3000kr av 5000kr har både skrill neteller när jag kommer upp i 3000 blir det stop nån som vet hur man löser detta ?
3000 är max på boku per 30 dagar!Undrar om du kom på/ löste hur man använder restererande kredit gräns då jag har samma problem
Har ett nytt abonnemang på halebop, kommer så långt att jag få den 4 siffriga koden men när jag lagt in den står det bara att inga avgifter har dragits från mitt abonnemang, någon som vet felet?
Boku.
Daopay.
Onebip.
Hur funkar Daopay och Onebip?
Hur gör man för att få ut cash via dem tjänsterna?
Jag brukar köpa Ecovoucher 10€ och sätta in hos Ecopayz och då köper jag det med Daopay (sms) och Onebip (sms). Sedan tar jag ut pengarna från Ecopayz till mitt bankkonto.
Är det max 10€ på Onebip? Verkar inte kunna köpa för mer?
Ok men köpte precis för 10€ med Onebip och när jag testar igen så står det gränsen nådd. Är det samma för dig?
Aha skumt. Hur lång tid tar det för uttaget från ecopayz att trilla in på ditt bankkonto?
Tack för hjälpen!![]()
Någon mer som blivit av med Boku alternativet på Neteller?
och om du loggar in nu så har du boku som alternativ?Jag använde senaste igårkväll via skrill utan problem.
och om du loggar in nu så har du boku som alternativ?
Fick svar nyss
Thank you for contacting NETELLER. Please accept our apologies for getting back to you in English but unfortunately, we do not provide support in your preferred language. Further to your query, this is to confirm that due to a business decision BOKU is currently not available for deposit payments for your country of residence. We apologize for any inconvenience caused and we suggest you use an alternative deposit option from the Money In section of your account. Thank you for understanding. Kind regards, Gergana NETELLER Team