• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Bolån med betalningsanmärkning

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
25 848
Mottagna reaktioner
12 598
Poäng
9 787
Jag kan väl uppdatera här med att Handelsbanken svarade aldrig. Jag ringde dit någon vecka efter att vi skickade in ansökan och kvinnan i luren snäste att de hör av sig när de har tittat på det, en månad senare inte ett pip.
Har mycket att göra på Handelsbanken då tydligen
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Ganskakorkad

Medlem
Poäng: 37
Blev medlem
5 Maj 2022
Meddelanden
16
Mottagna reaktioner
10
Poäng
37
Har mycket att göra på Handelsbanken då tydligen
Där verkar onekligen vara mycket att göra på alla banker just nu, bokade möte med Swedbank för att diskutera bolån och där var det 5 veckor innan de kunde träffa oss. Jag uppdaterar väl senare här i tråden med hur allting slutar, hoppas fortfarande på det bästa.
 

Doodles

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 247
Blev medlem
4 September 2020
Meddelanden
2 383
Mottagna reaktioner
1 907
Poäng
1 247
Där verkar onekligen vara mycket att göra på alla banker just nu, bokade möte med Swedbank för att diskutera bolån och där var det 5 veckor innan de kunde träffa oss. Jag uppdaterar väl senare här i tråden med hur allting slutar, hoppas fortfarande på det bästa.
Boka tid online med Nordea! Bolånerådgivning och bankflytt. Det gick relativt snabbt och de var mkt ärliga om vad man kunde förvänta sig.
 

Ganskakorkad

Medlem
Poäng: 37
Blev medlem
5 Maj 2022
Meddelanden
16
Mottagna reaktioner
10
Poäng
37
Lovade att uppdatera här när jag fick besked. Tydligen skickade Swedbank besked redan en vecka efter jag var där men det kom bort i posten (lol). Jag fick tag på de nu när semestrarna var slut och har nu ett lånelöfte i handen.
 

Samsonite

Medlem
Poäng: 26
Blev medlem
15 September 2022
Meddelanden
19
Mottagna reaktioner
8
Poäng
26
Lovade att uppdatera här när jag fick besked. Tydligen skickade Swedbank besked redan en vecka efter jag var där men det kom bort i posten (lol). Jag fick tag på de nu när semestrarna var slut och har nu ett lånelöfte i handen.
Så du fick bolån hos swedbank trots anmärkning?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp