• På onsdag skickas den in, delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Bolån med dåligt kreditbetyg

Andrea

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 577
Blev medlem
29 Augusti 2019
Meddelanden
2 055
Mottagna reaktioner
308
Poäng
577
Ingen idé att ta banklån så länge anmärkning finns kvar iaf . Bara vänta
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Gröngurka

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
13 Februari 2019
Meddelanden
213
Mottagna reaktioner
55
Poäng
177
Anmärkningen går ut nu 15 augusti. Måste prata med sambon ikväll, och avboka mötet. Det här kommer inte gå vägen, vi får försöka hyra huset av dom under ett år, så vi får ihop kontantinsatsen och få bort alla förfrågningar. Tack för all er hjälp
Din UC kommer se mycket bättre ut redan i mitten av Januari 2021 om du inte drar på dig nya förfrågningar.
 

Grodanbolll

Medlem
Poäng: 6
Blev medlem
11 Augusti 2020
Meddelanden
7
Mottagna reaktioner
3
Poäng
6
Vi var hos banken idag, och jag var så nervös. Men jag tror att det gick bra, hon nämnde ingenting om mina förfrågningar. Hon sa typ ”ni är godkända för lån” bla bla. Hon gjorde ett lånelöfte, men får man besked på en gång eller ska dom få godkänt från uc också? Jag blev så nervös att jag inte vågade fråga.
 
G

Gärbis

Gäst
Poäng: 0
Vi var hos banken idag, och jag var så nervös. Men jag tror att det gick bra, hon nämnde ingenting om mina förfrågningar. Hon sa typ ”ni är godkända för lån” bla bla. Hon gjorde ett lånelöfte, men får man besked på en gång eller ska dom få godkänt från uc också? Jag blev så nervös att jag inte vågade fråga.
Vilken bank?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp