Bolån trots blancolån

Hej! Undar om det finns möjlighet att få ett bolån om man har blancolån på ca 350000kr? Har fast jobb tjänar 330000 före skatt / år
Ej skulder hos kronofogden eller anmärkningar. Men är så sugen på att köpa ett hus åt mig o mina 2 barn.
Är 32år gammal.
Finns det några möjligheter hos bankerna? :)
Mvh

Hej! Undar om det finns möjlighet att få ett bolån om man har blancolån på ca 350000kr? Har fast jobb tjänar 330000 före skatt / år
Ej skulder hos kronofogden eller anmärkningar. Men är så sugen på att köpa ett hus åt mig o mina 2 barn.
Är 32år gammal.
Finns det några möjligheter hos bankerna? :)
Mvh

Jag fick bolån med ~330 000 i blanco, dock ett ganska blygsamt sådant på 600 000kr, men hade möjlighet att lägga nästan samma belopp kontant och husen är inte så dyra där jag valde att köpa. Hade aningens högre lön, 395000, 36 år, 1 barn. Står själv på lånet.

Fick via Länsförsäkringar så jag bytte bank från Handelsbanken som inte var intresserade. Testa LF:s bolånekalkyl, den stämde ganska bra med vad jag faktiskt fick sen.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp