• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Brabank använder de bisnode

  • Nystartslån
  • Lån utan UC
S

sharkvicsisback

Gäst
Poäng: 0
Fått information nu att de hädanefter kommer att rapportera kortkredit till UC också.
 

Marrans

Viktig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
19 November 2018
Meddelanden
95
Mottagna reaktioner
37
Poäng
137
För mig har dom inte rapporterat in kortet till UC och jag har några hundra kr utnyttjat, hur är det för er andra?
 
H

Hata Credigo

Gäst
Poäng: 0
Nån som sökt detta kortet nyligen och kan bekräfta vilken upplysning?
 

Kexx

V.I.P
Poäng: 307
Blev medlem
11 December 2017
Meddelanden
375
Mottagna reaktioner
120
Poäng
307
dom har ändrat till uc värka de som Orsaken till ett avslag kan bero på flera olika faktorer. Det utförs alltid en samlad kreditbedömning för att säkerställa betalningsförmåga på våra kunder. I samband med detta inhämtas information från UC och sammanställs med den information du angivit i ansökan. Kreditvärderingsmodellerna är automatiska och tar med den information som finns tillgängliga vid ansökantillfället.
 

Floppen

V.I.P
Poäng: 477
Blev medlem
1 September 2018
Meddelanden
469
Mottagna reaktioner
361
Poäng
477
Om ni går in på BRA Banks hemsida så ser ni att det inte går att söka på deras kreditkort för närvarande. Har varit så ett bra tag. När jag fick kortet var det Mastercard, men det har bytts till VISA. Det syns fortfarande inte på UC.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp