För att allt inte kan skickas dit. Utmätningsbeslut bland annat går inte på kivra pga mottagningsbevis
Jag har fått allt på Kivra i flera månader. Utredningsrapport, beslut och utslag.. ja allt. Nu på sistone har det börjat komma utslag på vanlig post. Tänkte om det hade nåt med vilken borgenär det är eller så.
- Meddelanden
- 31 796
- Mottagna reaktioner
- 16 710
- Poäng
- 11 977
Nej det ska inte ha någon betydelse.Jag har fått allt på Kivra i flera månader. Utredningsrapport, beslut och utslag.. ja allt. Nu på sistone har det börjat komma utslag på vanlig post. Tänkte om det hade nåt med vilken borgenär det är eller så.
Jag kan inte det systemet men för att få till det på det viset vid löneutmätning måste jag stå och kuvertera manuellt. Låter gärna bli det när det är 20 emål
- Meddelanden
- 19
- Mottagna reaktioner
- 2
- Poäng
- 6
Så du menar att vissa brev kommer i brevlådan och annat i Kivra? Varför kan inte allt skickas via Kivra?Nej det ska inte ha någon betydelse.
Jag kan inte det systemet men för att få till det på det viset vid löneutmätning måste jag stå och kuvertera manuellt. Låter gärna bli det när det är 20 emål
- Meddelanden
- 31 796
- Mottagna reaktioner
- 16 710
- Poäng
- 11 977
Så du menar att vissa brev kommer i brevlådan och annat i Kivra? Varför kan inte allt skickas via Kivra?
Vissa brev genereras i system samtida med hedenhös.
Och en del beslut ska delges och skickas med svarskuvert.
- Meddelanden
- 19
- Mottagna reaktioner
- 2
- Poäng
- 6
Okej. Vad skickas hem i brevlådan?Vissa brev genereras i system samtida med hedenhös.
Och en del beslut ska delges och skickas med svarskuvert.
- Meddelanden
- 31 796
- Mottagna reaktioner
- 16 710
- Poäng
- 11 977
Okej. Vad skickas hem i brevlådan?
Utmätningsbeslut.
Allt som hör till processen när en fastighet ska säljas.
- Meddelanden
- 19
- Mottagna reaktioner
- 2
- Poäng
- 6
Okej. Så om jag får en skuld till kronofogden då kommer alla brev till Kivra?Utmätningsbeslut.
- Meddelanden
- 31 796
- Mottagna reaktioner
- 16 710
- Poäng
- 11 977
Okej. Så om jag får en skuld till kronofogden då kommer alla brev till Kivra?
Vet inte vad du menar men det går nog bra.
Via post är inte så svårt heller, det är vanliga kuvert, bara att öppna
- Meddelanden
- 3 910
- Mottagna reaktioner
- 2 769
- Poäng
- 1 837
Och bostadsrätt...?Utmätningsbeslut.
- Meddelanden
- 31 796
- Mottagna reaktioner
- 16 710
- Poäng
- 11 977
Och bostadsrätt...?
Inte om den anmäls till försäljning nu. Dom har fått något nytt program. Ser inte ut som Windows 3.11 längre.
- Meddelanden
- 3 910
- Mottagna reaktioner
- 2 769
- Poäng
- 1 837
Fantastiskt.Inte om den anmäls till försäljning nu. Dom har fått något nytt program. Ser inte ut som Windows 3.11 längre.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.