Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Eftersöker någon som varit i kontakt med hemkommunens budget och skuldrådgivare, går med funderingarna på att söka mig dit, är det någon mening? Hur går ett sådant möte till? Gav mötet er något?
Tycker inte min hjälpte så mycket. Var bara en person som sa till mig det som jag redan visste att det är kört och att jag kommer hamna hos KF till slut. Är inte där än men snart
Eftersöker någon som varit i kontakt med hemkommunens budget och skuldrådgivare, går med funderingarna på att söka mig dit, är det någon mening? Hur går ett sådant möte till? Gav mötet er något?
Tjenare, jag har varit hos en budget/skuldrådgivare som varit till stor hjälp för mig, speciellt när man får ett problem, eller en fråga eller liknande. Så min rådgivare har varit väldigt bra, eller är ska jag väl säga. När jag fick "lämna av" allting hos honom så kändes det som stenen från mina axlar att rodda runt detta försvann och han finns alltid ett telefonsamtal bort. När löneutmätningen blir fel, eller hur man skall tackla någon av de andra frågorna som dykt upp under vägen så finns det någon att "ventilera" med som vet vad det handlar om och hur det funkar.
Sen om du upplever det likadant är svårt att säga, men det är ju fritt fram att gå dit och testa, vill du inte gå dit mer eller ha någon mer kontakt med dem så behöver du ju inte det, men de finns ju där för din/vår skull inte för någon annans...