Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Budget - och skuldrådgivare

Hej,
Ställde samma fråga tidigare, men fick inget svar. Ni som har varit i kontakt med budget - och skuldrådgivare i era respektive kommuner, vad fick ni för hjälp av de? Skickar de orosanmälan till socialtjänsten i fall att man har barn?
Tack på förhand!

Hej. Jag fick hjälp med att skriva ansökan till skuldsanering, inte så mycket annat. Om du är ansvarsfull och kontaktar skuldrådgivare så visar du att du vill ha en bättre situation för dig och dina barn. Jag tror inte det är större risk för orosanmälan hos skuldrådgivare än någon annanstans.

Hej. Jag fick hjälp med att skriva ansökan till skuldsanering, inte så mycket annat. Om du är ansvarsfull och kontaktar skuldrådgivare så visar du att du vill ha en bättre situation för dig och dina barn. Jag tror inte det är större risk för orosanmälan hos skuldrådgivare än någon annanstans.

Skulle väl kanske kunna vara om man säger att barnen inte har mat på bordet eller att man inte har råd med kläder.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp