Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

cash2you när tar de UC?

vad lustigt att de gör olika. Eller så har de ändrat rutinerna sen ifjol? Nåja, det är väl bara att göra ett försök och se vad de hittar på antar jag. Tack alla för att ni är så snälla och svarar!

Oj, där kom ett svar från er också! Vad bra! Tusen tack för att ni klargör hur det fungerar!

Tar Cashbuddy ingen UC heller om man söker med bank id?

jag påbörjade en ansökan och det blev något fel så jag inte visste om den gått i väg eller ej...mailade då för att få veta hur det låg till,oxå för att få veta om upplysning redan tagits osv och fick dett svar :

Det fungerar så att har man påbörjat en ansökan via vår hemsida och signerat med sin bank-id tas en kreditupplysning av Creditsafe.
Vi hittar inget ansökan registrerad på dig i systemet, så din ansökan verkar inte ha fullföljts precis som du skriver.
Kreditupplysningen som är tagen på dig gäller i 30 dagar, så vill du göra om din ansökan är du välkommen att prova igen.
Gör man sin låneansökan via hemsidan och signerar med bank-id görs kreditupplysningen via Creditsafe.
Kommer ansökan in utan bank-id och behöver bedömas manuellt används UC.

Med Vänlig Hälsning

Cash2you

jag påbörjade en ansökan och det blev något fel så jag inte visste om den gått i väg eller ej...mailade då för att få veta hur det låg till,oxå för att få veta om upplysning redan tagits osv och fick dett svar :

Det fungerar så att har man påbörjat en ansökan via vår hemsida och signerat med sin bank-id tas en kreditupplysning av Creditsafe.
Vi hittar inget ansökan registrerad på dig i systemet, så din ansökan verkar inte ha fullföljts precis som du skriver.
Kreditupplysningen som är tagen på dig gäller i 30 dagar, så vill du göra om din ansökan är du välkommen att prova igen.
Gör man sin låneansökan via hemsidan och signerar med bank-id görs kreditupplysningen via Creditsafe.
Kommer ansökan in utan bank-id och behöver bedömas manuellt används UC.

Med Vänlig Hälsning

Cash2you

Varför upprepar du detta igen det var inte Cash2you hon frågade efter hon ville veta om Cashbuddy.

Lovade att tala om hur det gick vid ansökan och jag kan tala om att det blev avslag...
Såg dessutom att jag läste fel på ett inlägg ovan där jag trodde att Cash2you var in och skrev, men det var en snäll människa på forumet som delade ett mail. Snurrigt av mig och tack till dig som delade istället :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp