Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Cashbar och loanit är det samma företag

Är det samma företag? Är allting exakt likadant? Priser osv? Lite skumt att de har två exakt likadana hemsidor fast olika namn.

Är de bra? Kan man välja att få fakturan på mejl eller får man det i ett anonymt brev hemskickad? Det står väl inte cashbar eller loanit på kuvertet?

Sen en sista fråga, är de lätta att få lån hos??

Tacksam för svar!

Samma ägare svåra att få lån hos tidigare skulle man ha 300.000 i årsinkomst för att få låna där.

Är det samma företag? Är allting exakt likadant? Priser osv? Lite skumt att de har två exakt likadana hemsidor fast olika namn.

Är de bra? Kan man välja att få fakturan på mejl eller får man det i ett anonymt brev hemskickad? Det står väl inte cashbar eller loanit på kuvertet?

Sen en sista fråga, är de lätta att få lån hos??

Tacksam för svar!

Vet att det inte godkänner om du har betalningsförelägganden eller haft några månader tillbaka.
Längesen jag sökte hos dom nu men ja det är samma ägare
Det var samma kille som svarade när jag mejlade

Finns roligare aktörer på
Marknaden.

Du kan inte låna mer än 1000 första gången hos båda . Jag har lånat från loanit en gång skulle låna igen från som återkommande kund dvs mer än 100 kronor. Då påstår de att jag inte finns i deras register så vill jag låna får jag inte mer än 1000 kronor även denna gång så jag tog et annat lån.

Senast ändrad:
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp