• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Cashbuddy inkasso

johanc84

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 857
Blev medlem
8 Juni 2019
Meddelanden
5 784
Mottagna reaktioner
2 637
Poäng
1 857
Men skickar dom hela lånet till inlasso då? Elr är de bara det beloppet man e sen med?:(

Vet du vilket inksssobolag dom har?
I mitt brev står det att hela beloppet skickas och jag tror även andra har skrivit att deras hela belopp skickades till inkasso :)
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

johanc84

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 857
Blev medlem
8 Juni 2019
Meddelanden
5 784
Mottagna reaktioner
2 637
Poäng
1 857
Fick svar idag att dom kan inte låta vänta på betalningen till den 25 nov .. och det var rapporteras även till missbruksregistret ...
 

johanc84

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 857
Blev medlem
8 Juni 2019
Meddelanden
5 784
Mottagna reaktioner
2 637
Poäng
1 857
Om dom inte bluffar...
Ja precis :) har en känsla att dom inte bluffar men jag kan ha fel :) däremot verkar det som om dom rapportera till missbruksregistret .. men det bryr jag mig inte om ! Även om jag får 10 anmärkningar spelar ingen roll :) Hellre skuldfri alla dagar i veckan :)
 

Preben

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 667
Blev medlem
23 Juli 2019
Meddelanden
1 510
Mottagna reaktioner
679
Poäng
667
Snackade med cashbuddy idag. Dom ska senast fredag ha 2500 av mig för att inte säga upp lånet. Och om det sägs upp på fredag kommer dom ta en uc på mig och sen har jag 3 veckor på mig att betala in 26000 sa dom. Så nu la jag en bedrägerispärr hos uc i 2 veckor.
 

johanc84

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 857
Blev medlem
8 Juni 2019
Meddelanden
5 784
Mottagna reaktioner
2 637
Poäng
1 857
Snackade med cashbuddy idag. Dom ska senast fredag ha 2500 av mig för att inte säga upp lånet. Och om det sägs upp på fredag kommer dom ta en uc på mig och sen har jag 3 veckor på mig att betala in 26000 sa dom. Så nu la jag en bedrägerispärr hos uc i 2 veckor.
Jag tror inte jag fått hela beloppet att det ska betalas ..bara dom fakturorna man är sen med ..men jag har sagt till mig själv att inte börja låna igen ..den får gå till inkasso och sen till fogden då ;) för ändå sättet att komma ut i från lånandet ..annars hade jag fått ett lån till ! Aldrig mer låna igen!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp