• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Loanstep - Lån utan UC
7. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
8. Binly - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Collector betalkoll - numera full UC?

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 295
Mottagna reaktioner
13 399
Poäng
8 917
jag sökte 50 k förra veckan mini uc för mig. Avslutade också krediten samtidigt ringde till collector så den inte fördärvar mitt betyg det var oki så länge jag delbetalar som vanligt.

Så gjorde jag med en gång i tiden fast jag lät den hamna hos Inkasso (Coll) istället och så försvann den ifrån UC som nyttjad utan stod att jag har en kredit på 0 kr av 50.000 beviljat.

Precis som Blancolånet ifrån Collector på 300K också gjorde :D
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

chew312

Kunnig medlem
Poäng: 157
Blev medlem
18 April 2021
Meddelanden
126
Mottagna reaktioner
42
Poäng
157
Så gjorde jag med en gång i tiden fast jag lät den hamna hos Inkasso (Coll) istället och så försvann den ifrån UC som nyttjad utan stod att jag har en kredit på 0 kr av 50.000 beviljat.

Precis som Blancolånet ifrån Collector på 300K också gjorde :D
Snyggt. Gick ditt collector lån till inkasso också? Eller kan man avsluta det idag också så det ej syns?
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 295
Mottagna reaktioner
13 399
Poäng
8 917
Snyggt. Gick ditt collector lån till inkasso också? Eller kan man avsluta det idag också så det ej syns?

Både lån och Kreditkollen hamnade på Coll som jag sedermera gjorde en avbetalningsplan med.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 295
Mottagna reaktioner
13 399
Poäng
8 917
Men om ingen någonsin (?) på forumet fått en full UC på betalkoll så litar jag med på våra medlemmar än deras inkompetenta kundservice.
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 477
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 430
Mottagna reaktioner
6 905
Poäng
4 477
Men om ingen någonsin (?) på forumet fått en full UC på betalkoll så litar jag med på våra medlemmar än deras inkompetenta kundservice.
Vi skulle lätt kunna extra knäcka på diverse långivares kundservice och i många fall svara mer korrekt än deras egna!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp