M
Mikeson
Gäst
Poäng: 0
Hej
Vilken upplysning.tar betalkoll?
Mvh
Mvh
Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
Ok.. vad är skillnaden.. vad syns på vanlig uc kontra mini.uc?Finns 10 trådar med exakt samma fråga
Det är mycket riktigt MiniUC.
Kolla denna tråd!Hej
Mvh
Kan jag använda betalkoll till att betala av mina småkrediter? Godkänner dem såna inbetalningar så att säga?
Jag har hellre 50.000 hos betalkoll än att ha 50.000 hos flera olika snabblånsaktörer. Någon som kan svara på om det går att göra inbetalning till Credway, Ferratum?
Måste man skicka en bild på fakturan eller kan man fylla i uppgifter så som bankgiro/plusgiro, ocr och summa själv?
Hej,
Någon som gjort en ansökan nyss, som kan bekräfta Mini UC?
Skulle vilja använda deras tjänst, men inte dra på mig en FF i dagsläget...
/ Ister
Är det fortfarande möjligt att avsluta betalkoll men ha kvar betalning på den så att den inte syns på UC?
Tack för svar! Men då betyder det att min utnyttjandegrad kommer att synas? Vad jag förstod det som så har jag sett flera som avslutat och krediten försvunnit.Du kan avsluta betalkoll men ditt saldo kommer fortfarande att synas på ditt UC.
Du kan avsluta betalkoll men ditt saldo kommer fortfarande att synas på ditt UC.
Beror på mottagaren skulle jag säga vissa har jag fått meddelande samma dag om inbetalning om betalningen gått från dem tidigt vissa andra kan ta flera bankdagar.Hur snabbt betalar betalkoll fakturorna man lägger in ?
Jag la in 3 st eftermiddag och fick 2 timmar senare att dom va betalda men hur lång tid tar det sen tills mottagen har dom ?
Nån som vet
Fortfarande Mini UC.är det fortfarande minu uc på dessa? vill ej ha någon onödig ff som syns
är det fortfarande minu uc på dessa? vill ej ha någon onödig ff som syns