Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Kredio - Lån utan UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Brixo Kontokredit - Swish-utbetalning & Ingen UC
8. Tomly - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Klaralån - Lån utan UC

Creditstar inkasso

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 397
Meddelanden
1 268
Mottagna reaktioner
199
Poäng
397
Har lån där som jag förlänger och förlänger, vill ha en avbetslningsplan men anar att de måste gå till inkasso först. Är det nån som vet vilket inkassobolag de har?

Passa dig för dessa idioter försök betala av skiten , för låt det inte gå till inkasso dom skicka en blankförfrågan till UC riktiga svin för denna lilla summa vafan är väl bara skicka till fogden varför skicka en blank på denna jävla lilla summa IDIOTER!!!!!

Gör de en blank förfrågan när dom skickar det inkasso? Brukar inte inkassobolaget göra det om man inte betalar el hör av sig innan de skickar till kf?

Så kan det vara fick ju påminnelse från dom men sen hade dom gjort en Blank för knappt 3000 kr är ju sjukt

Jag mejlade dom:
När ni skickar till inkasso, gör ni en blank förfrågan hos uc innan?
Svar:
Hej,vi gör inte det men svea inkasso kan göra det.
Med vänliga hälsningar
Micke

Hej,

Såg detta nu är Svea inkasso som gjort detta så jävla onödigt och sån jäkla miss av mig , är det omöjligt att låna från banker när man har blankförfrågan?

A svea gör så om man inte betalar inkassokravet eller hör av sig om betalplan innan se skickar till kf.
Surt att du missa det o fick en blank uc från ett inkassobolag, jag missade en inbetalning till avida finans inkasso en gång, hade 3 avbetalningar med samma belopp varje månad och råkade göra två inbetalningar på en avbetalningsplan och då gick en vidare till kf.. De va tråkigt att ha en sån ff ett år på sin uc

Hur lång tid tar de innan de skickar till inkasso? Släppte allt massa månader sedan men just dessa verkar inte skickat vidare nånstans .

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp