Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Csn årskiftet

Hej på er! Kanske postar fel, förlåt isåfall. Paniken börjar dra över mig, enligt csn är preliminär utbetalning av csn den 30dec, men minmina farhågor är att de kan dra iväg till 10-15 januari någonstans pga lov och ledigheter, är det någon här som har CSN o har någon hum om när skolorna brukar skicka in att ja studerar?

Märkligt att dom betalar ut så sent men står det 30:e är det nog 30:e!

Hej på er! Kanske postar fel, förlåt isåfall. Paniken börjar dra över mig, enligt csn är preliminär utbetalning av csn den 30dec, men minmina farhågor är att de kan dra iväg till 10-15 januari någonstans pga lov och ledigheter, är det någon här som har CSN o har någon hum om när skolorna brukar skicka in att ja studerar?

Vilken nivå pluggar du på? Högskola? Komvux? Närstudier eller distans? Olika från lärosäte till lärosäte men vad jag minns från senast jag pluggade så meddelar skolan att man pluggar i samma veva som man blir registrerad och terminen har startat.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp