V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 207
Årets medlem
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
- Meddelanden
- 3 470
- Mottagna reaktioner
- 1 735
- Poäng
- 1 207
Jag hade kollat med både KFM och CSN (Märkligt ibland hur folk vänder sig till forum för frågor när CSN bara är ett mail/samtal bort).
KFM har väl även dem nummer eller mail att nyttja? Då slipper du en massa gissningar
KFM har väl även dem nummer eller mail att nyttja? Då slipper du en massa gissningar

- Meddelanden
- 423
- Mottagna reaktioner
- 324
- Poäng
- 477
Eller så har man inte tid att sitta i telefonkö i flera timmar och frågar här..?Jag hade kollat med både KFM och CSN (Märkligt ibland hur folk vänder sig till forum för frågor när CSN bara är ett mail/samtal bort).
KFM har väl även dem nummer eller mail att nyttja? Då slipper du en massa gissningar![]()
- Meddelanden
- 391
- Mottagna reaktioner
- 176
- Poäng
- 367
Nä det går nog snabbare skall du se.Eller så har man inte tid att sitta i telefonkö i flera timmar och frågar här..?
- Meddelanden
- 12 089
- Mottagna reaktioner
- 8 508
- Poäng
- 5 497
Ser inget märkligt med att fråga här. De allra flesta ämnen som diskuteras här är typ ett samtal bort från nånting så det handlar inte om det utan de flesta vill väl höra vilka erfarenheter andra har.Jag hade kollat med både KFM och CSN (Märkligt ibland hur folk vänder sig till forum för frågor när CSN bara är ett mail/samtal bort).
KFM har väl även dem nummer eller mail att nyttja? Då slipper du en massa gissningar![]()
- Meddelanden
- 245
- Mottagna reaktioner
- 73
- Poäng
- 217
Samma här, kan inte se något som kan störa varken csn eller kfm sålänge man följer betalplan och betalar i tid!Jag har skuldsanering och CSN.
Följer betalplan och betalar som jag ska på den.
Arbetar upp till fribeloppstaket.
Tror att de kan bli problem om du ej följer betalplan.
- Meddelanden
- 423
- Mottagna reaktioner
- 324
- Poäng
- 477
Jag ställde frågan till CSN och de sa att det går utmärkt. Härligt! Här ska pluggas (och jobbas)!Jag har skuldsanering och CSN.
Följer betalplan och betalar som jag ska på den.
Arbetar upp till fribeloppstaket.
Tror att de kan bli problem om du ej följer betalplan.
- Meddelanden
- 12 089
- Mottagna reaktioner
- 8 508
- Poäng
- 5 497
Härligt med framtidstro! Lycka tillJag ställde frågan till CSN och de sa att det går utmärkt. Härligt! Här ska pluggas (och jobbas)!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.