- Meddelanden
- 511
- Mottagna reaktioner
- 463
- Poäng
- 527
Hej !!Så. En timma senare…. Han var mycket tillmötesgående men kändes lite osäker. Sålde min fastighet, eller överlät, till min exmake 2023, kanske behövde han ha in underlag från bouppteckningen samt möjligen uppgifter om min bil. KFM hade värderat den till 40’ och det var inga konstigheter. Men eftersom samma typ av bil går för runt 70’ så var han osäker. Min bil har ett motorfel, turbon är trasig. Dock så är det ju bara uppgifter som jag lämnat. Beslut om jag får inledande eller avslag trodde han skulle komma inom 2 veckor.
Fy fan vad dum jag kände mig, berätta att man tagit lån på lån på lån och pengarna har bara ”försvunnit” i ett svart hål typ.
Bra jobbat att hålla ihop dej under samtalet!! Det är väldigt påfrestande och man gör det bästa man kan .
Att du tagit lån på lån och att pengarna bara försvunnit är nåt som alla vi här gjort ! Det är ju så det går till oftast när man hamnar i den här lånekarusellen . Don handläggare har hört det säkert 100 ggr om inte mer . Det linsom ingår i konceptet.
Håller tummarna för dej !!