Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Då får vi se var detta slutar.

Gjort är gjort så bara kör på, inget att förlora , håller tummarna för inledande som jag tror du får. 👍

Oj vad tankarna snurrar nu… Hur lång tid tar samtalet med KFM på ett ungefär? Fattar att det är olika för alla men ”ish”?

Stressen… Dagen snart till ända och inget samtal….

Jösses… Jag hållit mig hyfsat lugn ända fram tills nu. Fredagens SMS om att KFM börjat handlägga mitt ärende satte ju tankarna i spinn. Var näst intill övertygad om att de skulle ringa idag. Men icke. Knappt släppt telefonen ur handen under hela dagen 😂. Oro i magen.
Tänk om man kunde fått åtminstone en ”hantverkartid”; Vi ringer dig mellan 7:00-15:00 den och den dagen. Nu har ju varenda katastrof tanke hunnit passera min skalle. Nä, det blir avslag innan jag ens får ett samtal. Aha, dem glömde bort mig. Okej, det är kört. Kollat i Kivra säkert 10 gånger efter ett avslag. Och ja, lika många gånger på KFM efter minsta ledtråd att loppet inte är kört.

Ja ja… det är en dag i morrn ååå….

Det är måndag , kanske dom hade en del att ringa o göra idag så förhopningsvis samtal imorgon. 😃

Jag fick SMS på måndagen och de ringde mig på tisdagen, fick inledande på fredagen! :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp