Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Lite knapphändigt med information här, men det mesta går att lösa! Är det helt oövervinnligt kan det vara en tanke att släppa allt till KFM och satsa på skuldsanering. Då blir det fem magra år (utan stress/press dock!) och sedan nystart.
Dessvärre inte. Skuldsanering kommer jag ej få. Utmätning kommer innan dess, och kommer det så är jag död. Har egentligen inte så stora skulder men avbetalningarna ställer till det.
Du har inte så stora skulder, men överväger trots det självmord? Släpp skiten och låt de göra en löneutmätning . Du får lida under 3 år, men vafan gör det om du ändå ska hålla på och kriga med avbetalningsplaner. Får jag fråga dig vad det är som stoppar dig från att släppa alla skulder till KFM?
Alla kan nån gång hamna i en knipa ekonomiskt, o vem vet kanske har du vänner el familj här på forumet el så kanske de kämpar med nåt annat jobbit. De klart de e pinsamt o att man skäms.. Men tror din familj o vänner vill ha dig hos sig.. Pengar är inte allt! Varje människa är unik och ingen kan ersätta dig!
Jag tänkte också så tidigare. Men det finns ingenting att skämmas för. Se det som en erfarenhet. När det här är över kan du titta tillbaka och vara stolt över dig själv. Tänka: "Fan, det gick ju!".
Det är tufft att ta emot råd. Jag vet. Men många av oss på forumet har kommit en bit på vägen. Vi har haft våra tuffa dagar och dom fortsätter att komma. Jag vägrar ge upp, jag hoppas även du bestämmer dig för det.