- Blev medlem
- 14 Juli 2020
- Meddelanden
- 1 054
- Mottagna reaktioner
- 1 258
- Poäng
- 937
Nu har bankerna sedan några veckor tillbaka slutat att ringa.
Inkasso breven har kommit löpande.
Och i KIVRA Har jag mina första delgivningar från KF.
Har ansökt om skuldsanering med lär få besked om detta tidigast till jul. Hur det går vet jag ej. Men har löpande kontakt med budget- och skuldrådgivaren i kommunen.
Hur gör jag med dessa delgivningar ? Ja, jag har inte svarat ännu för jag har osäker på vad som gäller . Min kontakt på kommunen har semester.
Min inställning är att sköta mig, "krypa till korset" eftersom detta är mitt gamla liv av noll konsekvens tänk som kommer ifatt mig efter separation och numera arbetslös!
Hejja livet vad fan det suger hästpung just nu!!
Inkasso breven har kommit löpande.
Och i KIVRA Har jag mina första delgivningar från KF.
Har ansökt om skuldsanering med lär få besked om detta tidigast till jul. Hur det går vet jag ej. Men har löpande kontakt med budget- och skuldrådgivaren i kommunen.
Hur gör jag med dessa delgivningar ? Ja, jag har inte svarat ännu för jag har osäker på vad som gäller . Min kontakt på kommunen har semester.
Min inställning är att sköta mig, "krypa till korset" eftersom detta är mitt gamla liv av noll konsekvens tänk som kommer ifatt mig efter separation och numera arbetslös!
Hejja livet vad fan det suger hästpung just nu!!