• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Delbetala dator

Trias

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 787
Blev medlem
25 Oktober 2016
Meddelanden
1 521
Mottagna reaktioner
969
Poäng
787
Elgiganten. Jag fick köpa på avbetalning där trots UC på 35 . Via Ecster då och man fick även ett kreditkort med när man väljer att delbetala. Jag hade bara kreditgräns på 10 k och datorn kostade 8 på black friday så pengarna på kortet har gått åt :p

Jag hade bara Klarna som alternativ när jag försökte beställa genom deras hemsida... Där får jag inte handla just nu.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

IHope

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 587
Blev medlem
18 Oktober 2017
Meddelanden
1 783
Mottagna reaktioner
415
Poäng
587
Elgiganten. Jag fick köpa på avbetalning där trots UC på 35 . Via Ecster då och man fick även ett kreditkort med när man väljer att delbetala. Jag hade bara kreditgräns på 10 k och datorn kostade 8 på black friday så pengarna på kortet har gått åt :p
Tror Ecster tar full UC
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 122
Mottagna reaktioner
13 310
Poäng
8 917
Bro.
Många utav teleoperatörerna erbjuder både datorer,Ipads och annat när du tecknar nytt abonnemang.
Kollat med Telia/Telenor/Tele2?
 

Trias

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 787
Blev medlem
25 Oktober 2016
Meddelanden
1 521
Mottagna reaktioner
969
Poäng
787
Bro.
Många utav teleoperatörerna erbjuder både datorer,Ipads och annat när du tecknar nytt abonnemang.
Kollat med Telia/Telenor/Tele2?

Jag har en avbetalningsplan hos Sergel, vilket gör att jag inte får någonting hos Telia. Tele2 försökte jag med tidigare, men nekades. Vad tar Telenor för kreditupplysning?

Jag har inga anmärkningar, konstigt att jag nekas... Men jag är ju ganska skuldsatt, så då fungerar systemet trots allt, vilket är bra. Även om jag behöver en dator fort som fan... :)
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 122
Mottagna reaktioner
13 310
Poäng
8 917
Telenor tar Bisnode och som jag förstått beviljar alla.
Tele2 har blivit cp. Nekade mig med 0 anmärkningar och 5-6 i betyg.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp